Administratief medewerker facility

Facility

Over de job

Onze overkoepelende afdeling facility bestaat uit een team dat instaat voor het persoonlijk en digitaal onthaal, onderhoud van roerend en onroerend goed, verzekeringen, aankoop van materiaal en allerlei andere administratieve taken. We werken binnenkort met een nieuw facility management systeem dat zal zorgen voor een efficiënte planning en uitvoering van de processen.
We kijken uit naar een medewerker binnen dit team die volgende taken op zich zal nemen:

  • Je bent mee verantwoordelijk voor het optimaal werken van de afdeling facility.
  • Je onderhandelt met leveranciers, doet research en zoekt naar de beste prijs/kwaliteitsproducten en -diensten.
  • Je plaatst de bestellingen en volgt ze op.
  • Je zorgt voor het uitlenen en opvolgen van materiaal.
  • Je zorgt voor de administratieve kant van (arbeids-)ongevallen en onderhoudt de contacten met de verzekeringsmaatschappijen.
  • Je zorgt voor het uitschrijven, implementeren en opvolgen van administratief/logistieke procedures.
  • Je werkt in het facility management programma.
  • Daarnaast doe je allerlei ondersteunende administratieve taken
  • Je werkt samen met collega’s binnen Kompas en collega’s van organisaties waar we geëngageerd mee samenwerken

Jouw profiel

  • Je kan zelfstandig werken.
  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen.
  • Je neemt initiatief, bent ondernemend.
  • Je bent goed in administratieve en logistieke processen.
  • Je hebt interesse in preventie en bescherming op het werk.
  • Je bent vertrouwd met MS Office (Word, excel, sharepoint is een voordeel).
  • Je kan goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je staat open voor vernieuwing.
  • Je hebt gevoel voor humor.
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

Ons aanbod

  • Tewerkstellingsplaats: in het stadspark Vyncke-Bovyn in Wondelgem, boven Villa Ooievaar (af en toe is er een verplaatsing naar een andere site)
  • Full time contract voor onbepaalde duur
  • Uurrooster: tussen 8.00 en 17.30 in een systeem van glijdende werktijden, maar je bent bereid tot occasioneel weekend of avondwerk (vanuit probleemoplossing)
  • Je krijgt de kans om in te tekenen op ons (gratis, elektrisch) fietsproject
  • Voor elke werknemer is er een individueel opleidingsplan, waar eigen inbreng mogelijk is
  • Als werknemer kan je van dinsdag tem vrijdag aan een voordelig tarief eten in ons restaurant Villa Ooievaar
  • Startdatum: van zodra mogelijk

Over ons

Kompas ondersteunt mensen met een beperking bij wonen, werken en vrije tijd. Als vergunde zorgaanbieder geven we graag mee kleur aan je leven.
Kompas staat niet stil en is volop bezig met nieuwe projecten. Vernieuwing is een manier om er samen voor te gaan. We luisteren graag naar ideeën van onze medewerkers en stimuleren hen om er zelf ook mee aan de slag te gaan. 

We zijn een pluralistische organisatie in Oost-Vlaanderen met verschillende afdelingen in Wondelgem, Mariakerke, Sint-Kruis-Winkel en het Meetjesland.

Aan de slag!

Solliciteren kan tem 17 november per mail met als onderwerp ‘ sollicitatie administratie/logistiek’ met jouw sollicitatiebrief en CV naar vacature@vzwkompas.be. Doordat we jaarlijks heel wat sollicitanten hebben, vragen we een foto op je CV zodat we achteraf makkelijk weten wie je bent.

Nog vragen? Dan kan je bellen met onze HR-verantwoordelijke Inge Decatelle via 09 216 26 60 of mailen naar vacature@vzwkompas.be.

Sollicitatieformulier

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, doc, docx, pdf.

Deel dit bericht.