Coördinator mobiele teams

Over de job:

Je zorgt voor de organisatie van de dagelijkse werking van de mobiele werking (4 teams), binnen de lijnen van de strategische beleidsplanning, in functie van een kwalitatieve hulp- en dienstverlening.

De belangrijkste resultaatsgebieden zijn:

cliëntgebonden

  • Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatieve hulp- en/of dienstverlening
  • Je bent verantwoordelijk voor de registratie en de correctheid van de dossiers

organisatie

  • Je implementeert de visie, het beleid en de cultuur van de organisatie en dat van de mobiele teams
  • Je neemt deel aan en waar nodig stuur je aan op intern (deelwerkingoverschrijdend) overleg
  • Je zorgt voor een goede doorstroming van informatie tussen beleid en teams
  • Je verzorgt de externe vertegenwoordiging en netwerking in functie van de deelwerking

personeel

  • Je ondersteunt, motiveert, inspireert, begeleidt, volgt op, coacht en stuurt de mobiele werkers, samen met een ortho-agoog
  • Je zorgt voor een evenwichtige taakverdeling tussen de verschillende mobiele werkers
  • Je participeert aan het selecteren van nieuwe mobiele medewerkers

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor opleiding, liefst in de sociale wetenschappen
  • Je hebt kennis over leiderschapsstijlen, gesprekstechnieken, timemanagement, netwerking en strategische planning
  • Je hebt kennis en vaardigheden mbt coaching en sturing, zowel individueel als groepsgericht
  • Je hebt een grote draagkracht, zelfzorg en kan zorg dragen voor medewerkers
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep
  • Je bent in staat tot het ontwikkelen en implementeren van een visie
  • Je hebt goede communicatieve (verbaal en schriftelijk) en sociale vaardigheden
  • Je bent flexibel in taken en werkuren
  • Je getuigt van kwaliteit- en klantgerichtheid
  • Je hebt een zelfsturende, constructief kritische en zelfkritische instelling
  • Je bent gericht op samenwerking en netwerking
  • Je kan ook zelfstandig je plan trekken
  • Je beschikt over verantwoordelijkheidszin, bent ondernemend en klantgericht
  • Je kan goed plannen en organiseren
  • Een dosis humor vinden we belangrijk !
  • Je kan goed met de computer overweg
  • Je hebt minimum 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie
  • Je hebt een rijbewijs B en een wagen, maar bent bereid je ook met de (elektrische fiets) te verplaatsen

Wat bieden we je

  • Langdurig vervangingscontract (6 maanden, met kans op verlenging), van zodra je vrij bent om te starten
  • Je uurrooster kan je in overleg samenstellen, rekening houdend met gemaakte afspraken
  • Verloning volgens barema van PC 319, op niveau B1a
  • Een uitdagende job in een dynamische organisatie
  • Je krijgt de kans om in te tekenen op ons (gratis, elektrisch) fietsproject
  • Voor elke werknemer is er een individueel opleidingsplan, waar eigen inbreng mogelijk is
  • Jouw tewerkstellingsplaatsen zijn: Wondelgem (voornamelijk), Sint-Kruis-Winkel en Eeklo

Sollicitatieformulier

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, doc, docx, pdf.

Deel dit bericht.