Activiteitenorganisator

Over de job:

Je staat in voor de planning en organisatie van ateliers, ontmoetingen, projecten, cursussen, workshops en daguitstappen voor (jong-)volwassenen met een beperking (voornamelijk personen met een mentale beperking, soms ook met een meervoudige handicap):

De belangrijkste kerntaken zijn:

  • Je zorgt voor de praktische planning van (vrijwillige) begeleiding, cliënten, vervoer en
  • de inhoudelijke planning van activiteiten (jaarlijks, seizoensgebonden en 3-maandelijks naargelang soort activiteit)
  • Je enthousiasmeert en motiveert begeleiders en vrijwilligers
  • Je maakt het aanbod bekend
  • Je doet bestellingen, aankopen en reservaties
  • Je neemt taken op in functie van de deelwerking en de organisatie

 Jouw profiel

  • Je hebt minimum een opleiding gevolgd in het secundair onderwijs, liefst in de sociale wetenschappen
  • Je kan zelfstandig je plan trekken
  • Je beschikt over verantwoordelijkheidszin, bent ondernemend en klantgericht
  • Je kan goed plannen, organiseren en problemen oplossen
  • Je bent sterk in communicatie, zowel schriftelijk als mondeling
  • Een goede dosis humor vinden we belangrijk
  • Je bent flexibel in werkuren en verplaatsingen
  • Je hebt een rijbewijs B
  • Een wagen is een meerwaarde

Wat bieden we je 

  • contractbreuk:  30 à 38 uur
  • vervanging bevallingsverlof
  • vanaf eind april tem half aug 2019
  • Uurrooster: voornamelijk kantooruren
  • Verloning volgens barema’s van PC 319, op secundair niveau
  • Jouw tewerkstellingsplaats is Wondelgem

Sollicitatieformulier

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, doc, docx, pdf.

Deel dit bericht.